مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 18:352022-11-28ورزشي

پیشنهاد عضو دفتر نشر آثار رهبر انقلاب برای به حداقل رسیدن بازداشتی ها


رییس قوه قضاییه به مراجع و مراکز ذیربط قضایی دستور داد، به شکرانه عنایت پروردگار و مسرت و سرور ملی حاصل از ظفرمندی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، - تابناک _ عضو دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری پیشنهاد داد در راستای تدابیر ریاست قوه قضاییه افراد بازداشت شده در وقایع اخیر هم به حداقل برسند.

مهدی فضائلی در توییتر نوشت: ایرنا/ در پی دستور رییس قوه_قضاییه مبنی بر مساعدت زندانیانی که شرایط بهره مندی از ارفاقات قانونی را دارند، 583زندانی از زندان های مختلف در کشور آزاد شدند.

پ.

ن: چه خوب است دستور خردمندانه آقای محسنی اژه ای مصادیق بیشتری پیدا کند و افراد بازداشت شده در وقایع اخیر هم به حداقل برسند.

در پی دستور رییس قوه قضاییه 715 تن از زندانیان دارای شرایط ارفاقات قانونی از زندان های دوازده استان کشور آزاد شدند جمعه چهارم آذرماه بود که تیم ملی فوتبال کشورمان در چارچوب رقابت های جام جهانی 2022 قطر، مقابل تیم ملی فوتبال ولز قرار گرفت و در نهایت با یک بازی دیدنی با نتیجه دو بر صفر پیروز میدان شد.

پس از پیروزی غرورانگیز ملی پوشان فوتبال کشورمان، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه ضمن تبریک این پیروزی بزرگ به ملت بزرگ ایران دستور ویژه‎ ای را صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد عضو دفتر نشر آثار رهبر انقلاب برای به حداقل رسیدن بازداشتی ها

پیشنهاد عضو دفتر نشر آثار رهبر انقلاب برای به حداقل رسیدن بازداشتی ها