مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 18:552022-11-28سياسي

سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در 10 استان راه اندازی شد


مدیرکل پزشگیری از وقوع جرم معاونت اجتماعی قوه قضاییه از راه اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در استان کشور از جمله مازندران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین پورمند در آیین رونمایی از سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در مازندران افزود: قوه قضاییه در راستای بکارگیری از فناوری های نوین در پیشگیری از وقوع جرم از سال 1399 وارد این سامانه شد و در سال 1400 این برنامه جان دوباره گرفت و تمرکز بر سامانه پنجره واحد مدیریت زمین مورد حمایت قوه قضاییه و دولت قرار گرفت.

وی ادامه داد: ایجاد سامانه مدیریت پنجره واحد زمین در ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی مصوب شده و بیش از 35 دستگاه اجرایی با این سامانه در ارتباط است.

مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم معاونت اجتماعی قوه قضاییه گفت: در این سامانه 52 عنوان مجرمانه مرتبط با حوزه زمین قابلیت دارد و با استفاده از سامانه مدیریت زمین پیشگیری از 52 عنوان مجرمانه صورت می گیرد؛ در واقع کاهش پرونده های تغییر کاربری و اجرای عدالت هدف اصلی ماست.

پورمند با بیان اینکه سامانه مدیریت پنجره واحد زمین هر گونه اتفاق، تحول و اقدام در حوزه زمین را در کمترین زمان ممکن تصویربرداری می کند و تشخیص می دهد تخلف صورت گرفته در حوزه کدام یک از سازمان هاست خاطرنشان کرد: این سامانه تاکنون در بیش از 10 استان راه اندازی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در 10 استان راه اندازی شد

سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در 10 استان راه اندازی شد