مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 18:562022-11-28پزشكي

انجام عمل پیوند مغز و استخوان از دیگری به زودی در اصفهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدمرتضی حیدری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته بسیج، میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، پرستاران را از قشر خدوم جامعه دانست و اظهار کرد: امیدواریم جایگاه پرستاران به جایی برسد که انتخاب این رشته و حرفه را به فرزندان خود توصیه کنند.

وی با اشاره به 10 آذرماه روز جهانی ایدز، گفت: ایدز در کل جهان وجود دارد و درصد قابل توجهی در حدود 50 درصد بیماران، اطلاعی از بیماری خودشان ندارند و همین موجب انتقال نامحسوس بیماری با رفتار بیمار می شود.

حیدری افزود: این بیماری به شکلی است که در مراحل حاد بیماری، علائم ویروسی دارد و سیستم ایمنی را ضعیف میکند و باعث می شود عواملی که برای یک بدن سالم بیماری زا نیست، برای بیمار کشنده باشد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با گرامیداشت یاد شهدای سلامت از احتماع وقوع پیک جدید آنفلوانزا در کشور ابراز نگرانی کرد و گفت: کرونا و آنفلوانزا دو بحران اخیر کشور در زمینه درمان هستند که در مورد آنفلوانزا احتمال وقوع پیک دوم آن در دی و بهمن وجود دارد؛ در همین زمینه یک باور غلطی وجود دارد و آن استفاده از آنتی بیوتیک و کورتون است، در حالی که این بیماری با داروهای بسیار ساده درمان می شود و صرفا در مواردی، آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام عمل پیوند مغز و استخوان از دیگری به زودی در اصفهان

انجام عمل پیوند مغز و استخوان از دیگری به زودی در اصفهان