مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 19:102022-11-28سياسي

طرح 24 متری کلان شهر اراک تعیین تکلیف شد


با ابلاغ طرح 24 متری مشکل چندین ساله مالکین املاک واقع در طرح و مجاورین این معبر در اراک تعیین تکلیف شد.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: با ابلاغ طرح 24 متری مشکل چندین ساله مالکین املاک واقع در طرح و مجاورین این معبر در اراک تعیین تکلیف شد.

دکتر مخلص الائمه اظهار کرد: پس از تهیه طرح موضعی تفصیلی املاک واقع در طرح 24 متری، شبکه معابر پیشنهادی مبتنی بر ظرفیت معابر موجود کلانشهر اراک با کمترین اصلاحات ممکن تهیه و پس از تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، کمیسیون ماده 5 استان و شورای ترافیک استان و لحاظ نظرات دستگاه های نظارتی و با نظر موافق شورای اسلامی شهر اراک که با کلیات طرح موافقت داشته توسط استانداری مرکزی جهت اجرا به شهرداری اراک ابلاغ شد.

وی افزود: بدیهی است اجرای این معبر صرفاً جهت تأمین و تسهیل دسترسی های محلی ساکنان و مراجعان به این منطقه است و زمینه لازم برای ایجاد پیاده راه در مرکز شهر و ساماندهی معابر موجود را فراهم خواهد کرد و به هیچ عنوان نمی تواند عملکرد مورد انتظار از طرح موسوم به 58 متری را که در گذشته لغو شده است داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از استانداری مرکزی؛ معبر مذکور از میدان ولی عصر (عج) آغاز می شود و پس از تقاطع با خیابان های شهید رجایی و شهید بهشتی تا انتهای خیابان سوم شعبان ادامه دارد و نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح 24 متری کلان شهر اراک تعیین تکلیف شد

طرح 24 متری کلان شهر اراک تعیین تکلیف شد