مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 19:152022-11-28ورزشي

قهرمان مکزیکی بوکس جهان مسی را تهدید کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، لیونل مسی، ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین که از دید بسیاری به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال مطرح است، - ابهام درباره اینکه آیا لیونل مسی در خوشحالی آرژانتینی ها بعد از برد مکزیک در رختکن به لباس تیم حریف توهین کرده بحثی را در میان هواداران دو تیم راه انداخته و حتی یک قهرمان بوکس مشهور در مکزیک مسی را تهدید کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، لیونل مسی، ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین که از دید بسیاری به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال مطرح است، در دیدار دوم تیم مکزیک و آرژانتین در جام جهانی 2022 گلزنی کرد تا آرژانتین این دیدار را با پیروزی دو بر صفر سپری کند و همچنان رویایش را برای قهرمانی در جام جهانی زنده نگه دارد.

با این حال ویدیویی جنجالی از خوشحالی مسی و هم تیمی هایش بعد از این برد در رختکن منتشر شده و عده ای بر اساس این ویدیوی مبهم ستاره آرژانتینی را متهم به توهین به شییی که ظاهرا لباس تیم ملی مکزیک یا پرچم این کشور است، کرده اند.

کانلو آلوارز، قهرمان مکزیکی چند دوره رقابت های جهانی بوکس در واکنش به این ویدیو حتی مسی را به خاطر بی احترامی به پرچم کشورش تهدید به برخورد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمان مکزیکی بوکس جهان مسی را تهدید کرد

قهرمان مکزیکی بوکس جهان مسی را تهدید کرد