مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 19:552022-11-28بين الملل

رژیم صهیونیستی پزشک فلسطینی را به علت یک تکه کیک اخراج کرد


یک بیمارستان اسراییلی در قدس اشغالی، پزشکی فلسطینی را به بهانه شیرینی دادن به یک نوجوان مجروح فلسطینی از کار برکنار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری عربی 21، مدیریت یک بیمارستان اسراییلی در قدس اشغالی یک پزشک فلسطینی را به دلیل ارائه شیرینی به یک جوان فلسطینی که تل آویو او را به انجام عملیات حمله با چاقو متهم می کند، اخراج کرد.

بر اساس گزارش پایگاه نشریه محلی عرب 48، دیروز یکشنبه، مدیریت بیمارستان هداسا عین کارم در قدس اشغالی، احمد رسلان محاجنه پزشک و جراح قلب و ریه فلسطینی از شهر ام الفحم را از تصمیم اخراج نهایی او مطلع و علت این تصمیم را پذیرایی پزشک فلسطینی از جوان مجروح فلسطینی محمد ابو قطیش اعلام کرد.

تصمیم برکناری دکتر محاجنه پس از موجی از تحریک رسانه های اسراییلی و احضار وی به جلسه استماع با حضور مدیریت بیمارستان هداسا عین کارم در قدس اشغالی گرفته شد، در حالی که به گفته خالد محاجنه برادر این پزشک فلسطینی که وکیل است، حکم انفصال از خدمت نهایی او را صادر کرده است.

محمد ابو قطیش 16 ساله اهل شهر عناتا در حالی در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفته است که پلیس رژیم اشغالگر ادعا کرد که وی در قدس اشغالی حمله با چاقو انجام داده و در آن یک شهرک نشین به شدت مجروح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی پزشک فلسطینی را به علت یک تکه کیک اخراج کرد

رژیم صهیونیستی پزشک فلسطینی را به علت یک تکه کیک اخراج کرد