مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 19:552022-11-28سياسي

قالیباف: هرجا دچار مشکل شدیم بخاطر دور شدن از فرهنگ بسیج بوده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی عصر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره شهید مدرس به مناسبت روز مجلس و گرامیداشت مقام شهید آیت الله مدرس ضمن گرامیداشت هفته بسیج، - قالیباف با بیان اینکه فرهنگ بسیجی در بسیاری از امور راهگشا است، گفت: هرگاه در کشور دچار مشکل شدیم، به دلیل این است که از فرهنگ بسیج دور شده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی عصر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره شهید مدرس به مناسبت روز مجلس و گرامیداشت مقام شهید آیت الله مدرس ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: فرهنگ بسیجی در بسیاری از امور راهگشا است.

در مقاطع مختلف من جمله حوادث اخیر می بینیم که چگونه این نهاد انقلابی و مردمی حضور داشته و اثرگذار است، جا دارد که فرهنگ بسیج در کشور نهادینه شود، زیرا بسیج فعالیتی داوطلبانه و بدون چشمداشت و در مسیر الهی است.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هرگاه در کشور دچار مشکل شدیم به دلیل این است که از فرهنگ بسیج دور شده ایم، فرهنگ بسیج فرهنگ نجات کشور در همه عرصه ها و فائق آمدن بر مشکلات است.

در پایان مراسم با حضور رییس مجلس شورای اسلامی، از کارکنان نمونه قوه مقننه تقدیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: هرجا دچار مشکل شدیم بخاطر دور شدن از فرهنگ بسیج بوده است

قالیباف: هرجا دچار مشکل شدیم بخاطر دور شدن از فرهنگ بسیج بوده است