مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 20:102022-11-28اقتصادي

خروجی های مراکز آموزشی و دانشگاهی به دروازه صنعت و تولید وصل شود


خروجی مراکز آموزشی و دانشگاهی باید به دروازه صنعت و تولید متصل شود تا رونق اقتصادی و اشتغال آفرینی را به همراه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی بعد از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح دانشکده فنی و حرفه ای سیدالشهدا رستم آباد با اشاره به حادثه تلخ و ناگوار زلزله 69 رودبار، اظهار کرد: تلخ کامی زلزله 69 رودبار هیچ وقت از اذهان گیلانیان و مردم ایران پاک نخواهد شد.

وی با اشاره به نوع دوستی و خیرخواهی مردم گیلان، به تشریح اهمیت و جایگاه احداث مجتمع علمی و آموزشی خیرساز مادر و کودک رستم آباد پرداخت و افزود: خیرخواهی و نوع دوستی با فرهنگ مردم گیلان عجین شده است و این مهم در همه جای ایران هم صدق می کند و مردم در انجام کار خیر از یکدیگر سبقت می گیرند.

استاندار گیلان با تاکید بر ارتباط گیری صنعت با مراکز علمی و آموزشی، بیان کرد: خروجی مراکز آموزشی و دانشگاهی باید به دروازه صنعت و تولید متصل شود تا رونق اقتصادی و اشتغال آفرینی را به همراه داشته باشد.

عباسی با بیان اینکه دانش افراد باید تبدیل به ثروت شود، گفت: تجاری سازی مفاهیم علمی و دانش در مراکز آموزشی و دانشگاهی باید در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به نقش مدیران در اتصال زنجیره های صنعت به مراکز آموزشی و دانشگاهی، افزود: متولیان امر در راستای تسهیل بخشی اتصال صنعت و واح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروجی های مراکز آموزشی و دانشگاهی به دروازه صنعت و تولید وصل شود

خروجی های مراکز آموزشی و دانشگاهی به دروازه صنعت و تولید وصل شود