مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 20:152022-11-28سياسي

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بین نسل جوان ضرورت دارد


فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه بصیرت و آگاهی دانشگاهیان تضمین کننده توسعه کشور است، گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بین نسل جوان ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد عبدالله پور عصر دوشنبه در یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه پیام نور رشت، اظهار کرد: شهدا ضامن امنیت و آرامش کشور هستند و راهشان چراغ هدایتگری بشر است.

وی با اشاره به نقش محوری دانشگاه ها در توسعه و پیشرفت کشور، افزود: بصیرت و آگاهی دانشگاهیان تضمین کننده توسعه کشور است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان، بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت باید برای دانشجویان مورد تبیین قرار گیرد.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف شگفت انگیز است، گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بین نسل جوان ضرورت دارد و این مهم در دانشگاه ها هم توصیه می شود.

اعتبار 10 میلیارد ریالی برای اجرای پروژه فرهنگی یادمان شهید گمنام در دانشگاه پیام نور گیلان رییس دانشگاه پیام نور گیلان در این مراسم با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساخت بارگاه نورانی شهید گمنام در دانشگاه پیام نور گیلان، اظهار کرد: مدت یک سال از حضور معنوی شهید گمنام در دانشگاه می گذرد و برکت و نورانیت وجود این شهید عزیز تجلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بین نسل جوان ضرورت دارد

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بین نسل جوان ضرورت دارد