مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 20:152022-11-28بين الملل

تشکیلات خودگردان: شهرک سازی رژیم صهیونیستی محکوم است


سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین تلاش برای مشروعیت بخشیدن به شهرک سازی از سوی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نبیل ابو ردینه سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین تلاش برای مشروعیت بخشیدن به شهرک سازی از سوی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین را محکوم کرد.

وی گفت که هرگونه تلاش رژیم صهیونیستی برای مشروعیت بخشیدن به شهرک های بنا شده در خاک فلسطین را محکوم می کنیم و این اقدامات هیچ مشروعیتی به احدی نمی دهد.

سخنگوی تشکیلات خودگردان، همچنین از دولت آمریکا خواست تا موضع مشخصی درخصوص شهرک سازی اتخاذ کند، چرا که این اقدام در تضاد با قوانین بین المللی است.

گفتنی است، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی گفته است که با برخی احزاب راستگرای این رژیم درباره گسترش شهرک سازی به توافق رسیده است.

این در حالی است که پیش از این ایتمار بن گویر رییس حزب قدرت یهودی در گفتگو با تلویزیون رژیم صهیونیستی از عزم خود برای یورش به مسجدالاقصی سخن گفته بود.

وی که از شخصیت های راستگرای افراطی محسوب می شود و گزینه اصلی وزارت امنیت داخلی در کابینه جدید نتانیاهو است، شامگاه گذشته در گفتگویی تلویزیونی گفته بود: من در چند روز آینده و زمانی که به صورت علنی اعلام نخواهد شد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیلات خودگردان: شهرک سازی رژیم صهیونیستی محکوم است

تشکیلات خودگردان: شهرک سازی رژیم صهیونیستی محکوم است