مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 20:402022-11-28حوادث

مانور بزرگ امداد و نجات استان تهران در شهرقدس برگزار شد


مانور بزرگ امداد و نجات استان تهران با هدف ارزیابی عملکرد ستاد مدیریت بحران این استان در شهرقدس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم مانور امداد و نجات ظهر روز دوشنبه با حضور حامد یزدی مهر، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران و مسئولان استانی در استادیوم فوتبال شهرقدس برگزار شد.

مانور بزرگ امداد و نجات شهرستان قدس با هدف ارزیابی عملکرد کارگروه های مرتبط ستاد مدیریت بحران استان تهران با حضور فرمانداری قدس، شهرداری، هلال احمر، آتش نشانی، اداره برق، سازمان آب و فاضلاب، شرکت گاز، اداره مخابرات، پلیس، اورژانس، شبکه بهداشت با مشارکت سازمان های مردم نهاد و هواشناسی برای کسب آمادگی بیشتر، رفع کمبود و کاستی های احتمالی و ایجاد هماهنگی ما بین سازمان های ذیربط برگزار شد.

فرماندار قدس در ابتدای این مراسم گفت: امروز شاهد مانور بزرگ امداد نجات با محوریت فرمانداری در قالب 12 کمیته با حضور تمامی دستگاه های خدماتی، امدادی و بهداشتی، شهرداری و پشتیبانی شورای اسلامی شهر قدس، همراهی اعضای شورای تأمین و سایر دستگاه های اجرایی و خدماتی هستیم.

وحید گلی کانی ضمن قدردانی از مدیریت بحران استان تهران برای هماهنگی این مانور گفت: در رابطه با بحث مدیریت بحران موضوعات زیادی پیش رو است و از مدیریت بحران استان تهران در این خصوص قدردانی می کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور بزرگ امداد و نجات استان تهران در شهرقدس برگزار شد

مانور بزرگ امداد و نجات استان تهران در شهرقدس برگزار شد