مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 21:052022-11-28بين الملل

تحریک طالبان پاکستان: نیروهای نظامی اسلام آباد را هدف قرار دهید


گروه مسلح مخالف «تحریک طالبان پاکستان» در بیانیه ای اعلام کرد که از حامیان خود خواسته است تا اهداف و نیروهای نظامی اسلام آباد را در تمام ایالات این کشور مورد حمله قرار بدهند.

- گروه مسلح مخالف تحریک طالبان پاکستان در بیانیه ای اعلام کرد که از حامیان خود خواسته است تا اهداف و نیروهای نظامی اسلام آباد را در تمام ایالات این کشور مورد حمله قرار بدهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری بی بی سی، گروه مسلح مخالف تحریک طالبان پاکستان (تی تی پی) امروز دوشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که توافق آتش بس این گروه با دولت پاکستان از امروز دیگر قابل اجرا نیست.

رسانه های داخلی پاکستان و خبرگزاری فرانسه نیز به نقل از بیانیه طالبان پاکستان در این خصوص نوشتند که به این ترتیب توافقاتی که میان این گروه و حکومت پاکستان از ماه نوامبر سال گذشته با میانجیگری طالبان افغانستان به وجود آمده بود، پایان یافته است.

تحریک طالبان پاکستان در بیانیه امروز خود گفت که صبر این گروه دیگر تمام شده است و از حامیان خود خواسته است تا اهداف و نیروهای نظامی دولت پاکستان را در تمام ایالات این کشور مورد حمله قرار بدهند.

در خرداد ماه سال جاری، مذاکرات مقدماتی صلح ارتش پاکستان با تی تی پی در کابل، پایتخت افغانستان و با میانجیگری دولت موقت طالبان انجام شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریک طالبان پاکستان: نیروهای نظامی اسلام آباد را هدف قرار دهید

تحریک طالبان پاکستان: نیروهای نظامی اسلام آباد را هدف قرار دهید