مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 21:152022-11-28سياسي

کمیسیون اصل نود به سازمان محیط زیست برای ارائه گزارش قانون هوای پاک مهلت داد


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از مهلت 10 روزه کمیسیون متبوعش به سازمان حفاظت محیط زیست برای ارائه گزارشی درباره قانون هوای پاک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، علی خضریان با اشاره به نشست صبح امروز (دوشنبه، 7 آذر) کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، گفت: معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و معاونان این مجموعه میهمان امروز اعضای کمیسیون بودند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی درباره محورهای این جلسه، اظهار کرد: موضوع وارونگی هوا و راهکارهای مقابله با آن پیش از شروع فصل سرما و پدیده ریزگردها، طرح های فاقد مجوزهای زیست محیطی، برنامه های این سازمان برای حفاظت از حیات وحش و تنوع زیستی و اجرای ماده 27 قانون مالیات بر ارزش افزوده موضوع عوارض سبز از جمله موضوعاتی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خضریان با اشاره به مصوبات مربوط به موضوع وارونگی هوا و راهکارهای مقابله با آن پیش از شروع فصل سرما و پدیده ریزگردها، ادامه داد: مقرر شد سازمان حفاظت محیط زیست ظرف 10 روز آتی گزارش مشروح دقیق و با تفکیک وظایف هر دستگاه در مورد قانون هوای پاک را به کمیسیون ارائه کند؛ همچنین مقرر شد میزان اجرای تکالیف دستگاه ها و میزان اجرای این وظایف مشخص شود و نهایتاً راهکار خروج ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون اصل نود به سازمان محیط زیست برای ارائه گزارش قانون هوای پاک مهلت داد

کمیسیون اصل نود به سازمان محیط زیست برای ارائه گزارش قانون هوای پاک مهلت داد