مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 22:502022-11-28حوادث

طلاق صوری برای دریافت مستمری!


مرد 40 ساله ای که روز گذشته همسرش را با ضربات قفل و زنجیر موتورسیکلت در اتاق خواب به قتل رسانده بود پس از صرف ناهار در کنار 5 فرزند قد و نیم قد خود، ماجرا را به پلیس و امدادگران اورژانس اطلاع داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، این جنایت وحشتناک در منطقه پنجتن مشهد هنگامی رخ داد که اختلافات خانوادگی بین زوج جوان شدت گرفت.

آن ها که در یک منزل ویلایی نقلی و در کنار 5 فرزند دختر و پسر خود زندگی می کردند، از چند سال قبل در مسیری قدم گذاشتند که فرجامی جز مشاجره و کتک کاری های دلخراش نداشت.

علیرضا (مرد 40 ساله) که مدعی بود رفتار همسرش پس از طلاق صوری برای دریافت مستمری از سازمان تامین اجتماعی به کلی تغییر کرده است، به کنکاش در پیامک ها و معاشرت های همسرش پرداخت تا جایی که دیگر نمی توانست نوع پوشش و رفت و آمدهای او را تحمل کند.

آتش خشم و عصبانیت مرد 40 ساله هر روز شعله ورتر می شد تا این که حدود ظهر روز گذشته دوباره مشاجره ای توهین آمیز بین آن ها رنگ وحشت به خود گرفت.

5 دختر و پسر حنیفه در پذیرایی منزل اجاره ای یک طبقه، نشسته بودند که ناگهان علیرضا با چهره خشم آلود از پذیرایی بیرون زد و به داخل حیاط رفت.

او با عصبانیت، قفل زنجیر موتورسیکلت را گشود که در کنار دیوار روی جک گذاشته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاق صوری برای دریافت مستمری!

طلاق صوری برای دریافت مستمری!