مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 23:252022-11-28فرهنگي

فراخوان جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت منتشر شد


دبیر شورای اجرایی جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت از انتشار فراخوان این جشنواره خبر داد و گفت: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره تا 25 آذر فرصت دارند.

- عبدالرضا اصغرتاش در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به انتشار فراخوان جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت اظهار کرد: آخرین مهلت ثبت نام و بارگذاری اثر در سایت جشنواره تا 25 آذر امسال است.

وی با بیان اینکه نتایج آثار پذیرفته شده در جشنواره نیز 30 آذر اعلام می شود، گفت: جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت نیز در بازه زمانی 9 لغایت 11 دی برگزار می شود.

دبیر شورای اجرایی جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت با اشاره به اینکه داستانی، مستند، پویانمایی و موبایلی را بخش های این جشنواره را تشکیل می دهند، افزود: تهیه کلیپ با موضوع نهضت مقاومت نیز بخش ویژه این جشنواره را تشکیل می دهد.

وی اضافه کرد: آموزش شهروندی، شهروند و زیبایی های شهری، شهروند و مشکلات شهری، شهروند و قوانین شهر، شهروند و رعایت حقوق شهری و شهروند و آسیب های اجتماعی موضوعات این جشنواره هستند که آثار تولید شده باید بر اساس این موضوعات باشد.

اصغرتاش در ادامه با اشاره به مقررات جشنواره اضافه کرد: مدت زمان آثار ارسالی به جشنواره باید حداکثر 100 ثانیه با احتساب تیتراژ باشد، اظهار کرد: در بخش ویژه نیز(کلیپ) می تواند حداکثر تا پنج دقیقه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت منتشر شد

فراخوان جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت منتشر شد