مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 23:412022-11-28اجتماعي

نابودی بیکاری با رویش سبز گل و گیاه یک روستازاده/ سنگ بنای سبز اشتغال


خبرگزاری فارس مازندران- قربانعلی مسافر؛ کشاورزی در خون مردم شمال کشور به ویژه استان مازندران جریان دارد و از هر مازندرانی در مورد کشاورزی بپرسید با عشق و علاقه پای صحبت با شما می نشیند و حرف های شنیدنی دارد.

مازندران از استان های سرآمد و شاخص در زمینه پرورش گل و گیاه است و جوانان متخصص و تحصیل کرده زیادی این روزها در شمال کشور دست به پرورش گل می زنند و علاوه بر شغل زیبای خود، از زندگی در همجواری سبزی گل و عطر دل نواز گیاه لذت می برند.

پیمان نظری جوان کارآفرین آملی است که در سال 1367 در روستای دوتیره بخش دابودشت متولد شد.

این جوان که دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مدیریت صنعتی است از روزهای بی رمق بیکاری می‎گوید تا اینکه با بسیج سازندگی آشنا شده و دست به ایجاد شغل و کارآفرینی می زند.

نظری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل با ما سر صحبت باز کرد و گفت: در دوران بیکاری روزهای سرد و بی روح داشتم و تلاش زیادی برای کار در بخش دولتی یا خصوصی داشتم ولی به این نتیجه رسیدم که بهترین گزینه آن است تا خودم دست به کار شوم، آستین همت بالا بزنیم و اشتغالزایی داشته باشم.

وی افزود: در سال 1399 باخبر شدم که بسیج سازندگی برای طرح‎های اشتغالزایی تسهیلات کم بهره خوبی می دهد و با کمک بسیج سازندگی آمل توانستم دست به احداث گلخانه 200 متری در زادگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابودی بیکاری با رویش سبز گل و گیاه یک روستازاده/ سنگ بنای سبز اشتغال

نابودی بیکاری با رویش سبز گل و گیاه یک روستازاده/ سنگ بنای سبز اشتغال