مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 00:002022-11-28سياسي

نگاه عمیق به مسائل روز از نیازهای اساسی دانشجویان است


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: دانشجو نباید سطحی نگر باشد چرا که در این حالت وی به عنوان مخاطب تحت مدیریت هر رسانه ای قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در گردهمایی دانشجویان بسیجی استان کردستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران، دانشجویان را به تفکر و تعقل عمیق دعوت کرد و اظهار داشت: یکی از نیازهای اصلی و عنصری دانشجویان نگاه عمیق، به دور از سطحی نگری به مسائل و موارد روز است.

وی با بیان اینکه سطحی نگری در جامعه ما رواج زیادی دارد افزود: دانشجو نباید سطحی نگر باشد چرا که در این حالت وی به عنوان مخاطب تحت مدیریت هر رسانه ای قرار می گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی، خردورزی را از دیگر مؤلفه های مورد نیاز یک دانشجو برشمرد و یادآورذشد: تعقل و خردورزی در مفهوم کلی یعنی اینکه فرد باید نسبت به مسائلی که می شنود فکر و تفکر کرده و به عقل مراجعه کند.

وی رفتار عقلایی و مخالف با احساس برای یک دانشجو یک فرآیند تصمیم گیری مهم دانست و افزود: عرصه اجتماع، عرصه احساسات نیست و رفتارهای دانشجو باید به شکل عقلایی و آمیخته با عقل و تفکر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه عمیق به مسائل روز از نیازهای اساسی دانشجویان است

نگاه عمیق به مسائل روز از نیازهای اساسی دانشجویان است