مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 08:352022-11-29اقتصادي

آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان


تحلیلگران بازار معتقدند که هنوز قیمت بیت کوین به کف فعلی خود نرسیده است؛ بنجامین کوئن، تحلیلگر کریپتو، از جمله افرادی است که انتظار دارد بازار از سایر چرخه های بازار نزولی، - به ویژه سناریوی تسلیم شدن در سال 2018 تقلید کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کریپتو، کوئن در تحلیل جدید خود می گوید: انتظار یک سناریوی نزولی مشابه با سناریوی سال 2018 که در آن بیت کوین قبل از تسلیم شدن شدید به پایین ترین قیمت ها برای رسیدن به کف ارزش خود، مجموعه ای از سطوح پایین تر را تجربه کرد، غیرمنطقی نخواهد بود.

کوئن، داده های تاریخی از شاخص فنی میانگین متحرک 200 روزه برای حمایت از استدلال خود عنوان کرد.

به گفته وی، بازار فعلی می تواند شاهد یک رویداد کاپیتولاسیون بالقوه برای نشان دادن کف قیمت دیگری نزدیک تعطیلات کریسمس امسال باشد.

در این مرحله، بیت کوین می تواند برای یک روند صعودی آماده باشد.

البته وی پذیرفت که این تجزیه و تحلیل فقط حدس و گمان است همچنین خاطرنشان کرد که چرخه های نزولی در بازار بیت کوین از نظر تاریخی به طور متوسط یک سال طول کشیده و بازار نزولی کنونی بیش از یک سال ادامه یافته، بنابراین ممکن است به زودی به پایان برسد.

پیش از این، کوئن به بیش از 770 هزار کاربر خود گفته بود که مراقب عبور از درصد عرضه بیت کوین در سود و معیارهای میانگین متحرک 30 رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان

آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان