مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 09:252022-11-29اقتصادي

30 میلیارد تومان برای بخش کشاورزی و منابع طبیعی دامغان اخذ شد


نماینده دامغان در مجلس از اخذ 30 میلیارد بودجه برای پروژه های مختلف بخش کشاورزی، آبخیزداری و آبخوان داری، بیابان زدایی، جنگل کاری و.

خبر داد.

- علی اکبر علیزاده برمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به دیدار خود با وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: اخذ 30 میلیارد بودجه برای پروژه های مختلف بخش کشاورزی، آبخیزداری و آبخوان داری، بیابان زدایی، جنگل کاری و… یکی از مهمترین مسائلی بود که توانستیم در این دیدار برای شهرستان دامغان شاهد باشیم.

وی از اخذ دستور ارتقا و استقلال مرکز تحقیقات پسته شهرستان دامغان خبر داد و بیان کرد: احداث روستا بازار در شهرستان دامغان برای عرضه مستقیم محصولات تولیدی روستاییان دامغانی از دیگر مسائلی بود که در راستای رفع مشکل بازار فروش محصولات تولیدی روستایی، در این دیدار مصوب شد.

نماینده دامغان در مجلس با اشاره به دستور وزیر جهاد کشاورزی برای تکمیل خط انتقال پروژه سدّ شهید ساجدی و همچنین افزایش ویژه کادر نیروی انسانی و تجهیزات خودرویی اداره جهاد کشاورزی دامغان ابراز کرد: چهار میلیارد ریال اعتبار نیز برای مبارزه بیولوژیک با آفات باغات پسته دامغان اخذ شد.

علیزاده برمی با بیان اینکه 150 میلیارد ریال برای تقویت بخش زیرسازی و زیربنایی جهاد کشاورزی دامغان در این دیدار اخذ شده است، ابراز کرد: تحویل امانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 میلیارد تومان برای بخش کشاورزی و منابع طبیعی دامغان اخذ شد

30 میلیارد تومان برای بخش کشاورزی و منابع طبیعی دامغان اخذ شد