مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 09:252022-11-29سياسي

موافقت وزیر علوم با آغاز بکار دانشگاه دولتی در ساوه


نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی از موافقت وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با آغاز بکار دانشگاه دولتی در ساوه خبر داد و گفت: احداث پردیس علم و فناوری و آموزشکده فنی و حرفه ای دختران در این شهرستان مورد موافقت وزیر علوم قرار گرفت.

- حجت الاسلام محمد سبزی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: روز دوشنبه هفتم آذر 1401 جلسه ای با حضور دکتر زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، استاندار مرکزی، فرماندار و شهردار ساوه با دستور جلسه بررسی آغاز به کار دانشگاه دولتی در ابتدا با دو رشته کارشناسی علوم غذایی و مهندسی صنایع غذایی با تسریع در آماده شدن زیرساخت، احداث پردیس علم و فناوری شهرستان ساوه و احداث آموزشکده فنی و حرفه ای دختران در ساوه، برگزار شد.

وی با بیان اینکه شهرستان ساوه با جمعیت بیش از 350 هزار نفر میزبان بزرگترین شهر صنعتی کشور است، افزود: کارخانه های موجود در این شهر عمدتا خصوصی بوده و محصولات آنها به اقصی نقاط دنیا صادر می شود.

همچنین کشاورزی مکانیزه در این شهرستان به شکل علمی گسترش یافته و کشاورزان آن همه ساله جزو کشاورزان برگزیده کشوری هستند.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه بخش آموزشی و فرهنگی در این شهرستان همپای بخش صنعت و کشاورزی رشد نکرده و این شهرستان از داشتن یک دانشگاه مقتدر و ملی که کمک حال صنایع و کشاورزی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت وزیر علوم با آغاز بکار دانشگاه دولتی در ساوه

موافقت وزیر علوم با آغاز بکار دانشگاه دولتی در ساوه