مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 09:352022-11-29سياسي

مقتدایی: همفکری، تعامل و هماهنگی ماحصل نشست مشترک مجلس و قوه قضاییه است


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: همفکری، تعامل و هماهنگی ماحصل نشست مشترک مجلس و قوه قضاییه است و این جلسات می تواند به همکاری حداکثری برای دستیابی به سطح بالاتری از تفاهم و همدلی در کشور منتهی شود.

- عباس مقتدایی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در تشریح جلسه غیرعلنی امروز مجلس با قوه قضاییه گفت: این جلسه با حضور رییس قوه قضاییه و مسئولان و معاونین ارشد این قوه و نمایندگان مجلس در حال برگزاری است.

وی افزود: در این جلسه نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دیدگاه های خودشان را در خصوص تعامل قوه مقننه و قضاییه و مسائل مرتبط با ارتباط دو قوه مطرح کردند و برخی معاونین قوه قضاییه نیز گزارش هایی را به مجلس ارائه کردند.

مقتدایی ادامه داد: تاکنون سه جلسه تعاملی بین دو قوه برگزار شده و این جلسه نیز در راستای همان جلسات قبلی است که ماحصل این جلسات همفکری، تعامل و هماهنگی بیشتر قوا هست.

با توجه به اینکه در آستانه سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس و همچنین ارائه بودجه سال آینده از سوی دولت به مجلس هستیم، این جلسات می تواند به سبک بالاتری از حل وفصل مشکلات کشور و تقویت قوا و همکاری حداکثری برای دستیابی به سطح بالاتری از تفاهم و همدلی در کشور منتهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقتدایی: همفکری، تعامل و هماهنگی ماحصل نشست مشترک مجلس و قوه قضاییه است

مقتدایی: همفکری، تعامل و هماهنگی ماحصل نشست مشترک مجلس و قوه قضاییه است