مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 09:402022-11-29اقتصادي

نیروی انسانی ماهر؛ مهم ترین عامل موثر در زنجیره تولید کشاورزی


معاون آموزش و ترویج کشاورزی سازمان تات، نیروی انسانی ماهر را به عنوان مهم ترین عامل موثر در زنجیره تولید کشاورزی و افزایش بهره وری معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، عطاالله ابراهیمی معاون آموزش و ترویج سازمان تات و رییس مؤسسه آموزش و ترویج کشاورزی در گردهمایی سراسری معاونین آموزشی مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان ها که روز یکشنبه ششم آذر ماه به صورت مجازی برگزار شد، ضمن تبیین سیاست ها و رویکردهای آموزش کشاورزی، گفت: امنیت ملی به امنیت غذایی وابسته است، امنیت غذایی یکی از ارکان مهم کشور و وابسته به تربیت نیروی انسانی ماهر در بخش کشاورزی است.

وی با بیان این که با توجه به رشد سریع جمعیت جهان، تولید غذای بیشتر و استفاده از فناوری نوین بیش از پیش به عنوان یک نیاز محسوب می شود، افزود: تأمین نیازهای تولید غذای سالم و ضرورت اجتناب از تخریب محیط زیست و مسأله سلامت مردم نیازمند دانش و آگاهی تولیدکننده است.

ابراهیمی استفاده بهینه از منابع آب و خاک کشور را یکی از ضروریات توسعه پایدار حفاظت از محیط زیست دانست و افزود: از سویی کاهش در تنوع ژنتیکی و تهدید ذخایر ژنتیکی باید حتماً مدنظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انسانی ماهر؛ مهم ترین عامل موثر در زنجیره تولید کشاورزی

نیروی انسانی ماهر؛ مهم ترین عامل موثر در زنجیره تولید کشاورزی