مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 09:402022-11-29سياسي

نباید نگاه منفعلانه به موضوعات داشته باشیم


نوع نگاه به مشکلات را 2 نوع نگاه منفعلانه و انقلابی دانست و عنوان کرد: نباید نگاه منفعلانه به موضوعات داشته باشیم و این اساسی ترین انتظار از متولیان امر است و یکی از مصادیق این است که تلاش کرد تا نارضایتی ها به حداقل برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه شورای اداری اصفهان اظهار داشت: باید قدر بسیجی ها را بدانیم، در این مدت نقش بسیج در کنار فراجا نقشی فوق العاده بود و اگر این شجره طیبه نبود دشمنان در 43 سال به بسیاری از اهداف خود می رسیدند و در این راستا بسیج عاملی برای عدم تحقق اهداف دشمن بوده است.

  احمدی با بیان اینکه کمیته ها و جلسات کنگره شهدا برگزار و اقدامات لازم انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: هر شخصی باید بداند چه نقشی در قدردانی از بسیج دارد و دراین راستا هر شخصی باید نقش و عملکرد خود را بشناسد.

  فرماندار اصفهان یادآور شد: هر 15 روز یکبار با مدیران بازدیدی از منطقه ای داریم، مردم مشکلات خود را بیان می کنند و پس از آن جلسه شورای اداری برگزار و مصوبات تصویب می شود که اجرای آن مصوبات لازم است.

  وی نوع نگاه به مشکلات را 2 نوع نگاه منفعلانه و انقلابی دانست و عنوان کرد: نباید نگاه منفعلانه به موضوعات داشته باشیم و این اساسی ترین انتظار از متولیان امر است و یکی از مصادیق این است که تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید نگاه منفعلانه به موضوعات داشته باشیم

نباید نگاه منفعلانه به موضوعات داشته باشیم