مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 09:552022-11-29سياسي

ایجاد موزه شهدای پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه فضا های فرهنگی شهرداری تهران، در دیدار محمد مویدی، مدیر عامل شرکت توسعه فضا های فرهنگی با محمد جواد تاجیک مدیرعامل سازمان بهشت (س) به ضرورت تشکیل کارگروه تخصصی .

- در دیدار مدیر عامل شرکت توسعه فضا های فرهنگی شهرداری تهران با مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) به انعقاد تفاهمنامه در راستای هماهنگی و یکپارچه سازی اقدامات هویتی مربوط به ایثار و شهادت، ایجاد خانه موزه های شهدا و ایجاد یادمان های هویتی جهاد و شهادت در سطح تهران تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه فضا های فرهنگی شهرداری تهران، در دیدار محمد مویدی، مدیر عامل شرکت توسعه فضا های فرهنگی با محمد جواد تاجیک مدیرعامل سازمان بهشت (س) به ضرورت تشکیل کارگروه تخصصی مشترک برای پیشبرد پروژه های مرمت و ساماندهی آرامستان های تاریخی شهر تهران از جمله ابن بابویه و دولاب تاکید شد.

همکاری شرکت توسعه فضا های فرهنگی در راستای تهیه طرح اتصال حرم مطهر امام خمینی (ره) به گلزار شهدا در بهشت زهرا (س) و پیگیری انعقاد تفاهمنامه در راستای هماهنگی و یکپارچه سازی اقدامات هویتی مربوط به ایثار و شهادت در شهر تهران از دیگر موارد مطرح شده در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد موزه شهدای پایتخت

ایجاد موزه شهدای پایتخت