مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 10:002022-11-29بين الملل

درخواست 5 رسانه مطرح جهان از بایدن برای رفع اتهامات علیه آسانژ


پنج رسانه مطرح جهان از جمله نیویورک تایمز از دولت آمریکا خواستند تا اتهامات علیه بنیان گذار وب سایت ویکی لیکس را رفع کند و تاکید کردند که اخذ و نشر اطلاعات حساس جزو بخش اصلی فعالیت روزانه خبرنگاران و روزنامه نگاران است.

- پنج رسانه مطرح جهان از جمله نیویورک تایمز از دولت آمریکا خواستند تا اتهامات علیه بنیان گذار وب سایت ویکی لیکس را رفع کند و تاکید کردند که اخذ و نشر "اطلاعات حساس" جزو بخش اصلی فعالیت روزانه خبرنگاران و روزنامه نگاران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری راشاتودی، این پنج رسانه مطرح جهان شامل نیویورک تایمز، گاردین، لوموند، اشپیگل و ال پاییس همگی جزییاتی از اسناد دیپلماتیکی را که در سال 2010 میلادی به دست وب سایت ویکی لیکس رسیده بود، منتشر کردند.

این اسناد نشان دادند که آمریکا از متحدان خود جاسوسی کرده، تعداد تلفات غیرنظامی در عراق و افغانستان را کم اعلام کرده و یک جنگ مخفیانه در یمن به راه انداخته است.

جولیان آسانژ، بنیانگذار وبسایت افشاگر ویکی لیکس از سال 2019 میلادی در انگلیس بازداشت شده و در حال حاضر در یک زندان فوق امنیتی محبوس و منتظر استرداد به آمریکاست؛ جایی که وی با اتهامات جاسوسی در ارتباط با نشر این اسناد و همچنین اسناد دیگری که جنایات جنگی آمریکا در عراق و افغانستان را نشان می دهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست 5 رسانه مطرح جهان از بایدن برای رفع اتهامات علیه آسانژ

درخواست 5 رسانه مطرح جهان از بایدن برای رفع اتهامات علیه آسانژ