مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 10:402022-11-29ورزشي

دنیا نگاه خاصی به والیبال ایران دارد/ مجبور به تعطیلی لیگ شدیم


رییس فدراسیون والیبال با بیان این که دنیا نگاه خاصی به ایران دارد، گفت: تیم های شرکت کننده در هر تورنمنتی به تیم ایران به عنوان یک رقیب جدی نگاه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا داورزنی در بازدید از تمرین تیم پیکان که خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی باشگاه های جهان آماده می کند، افزود: همانگونه که اطلاع دارید وقتی نام والیبال ایران در تورنمنتی آورده می شود، فدراسیون جهانی والیبال و تیم های شرکت کننده نگاه خاصی به مسابقات دارند زیرا به تیم ایران به عنوان یک رقیب جدی نگاه می کنند.

وی با بیان این که انتظار علاقمندان به والیبال و مردم ایران نیز از تیم پیکان نمایش خوب در مسابقات پیش رو است، تصریح کرد: مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان هر ساله در این ایام برگزار می شود و بهترین تیم های جهان در آن شرکت می کنند و رقابت ها نیز بسیار نزدیک برگزار می شود.

رییس فدراسیون والیبال با یادآوری این موضوع که معمولا از قاره آسیا نماینده ایران به عنوان یکی از قدرت ها در باشگاه های جهان شرکت می کند، گفت: البته در چند دوره نیز به دلیل مشکلاتی نماینده ایران در این مسابقات حاضر نشد.

اما پیکان امسال به عنوان یکی از پرافتخارترین تیم های آسیایی در مسابقات برزیل شرکت می کند و سابقه خوبی هم در باشگاه های آسیا و جهان نیز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنیا نگاه خاصی به والیبال ایران دارد/ مجبور به تعطیلی لیگ شدیم

دنیا نگاه خاصی به والیبال ایران دارد/ مجبور به تعطیلی لیگ شدیم