مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 11:102022-11-29سياسي

محیط زیست اعلام کرد: بررسی دقیق اثرات محیط زیستی سد چم شیر


معاونت محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: بررسی دقیق پروژه سد چم شیر از دیدگاه محیط زیستی با همکاری دستگاه های مسئول، دستگاه های نظارتی و با لحاظ کردن گزارش تدوین شده توسط مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در حال انجام است.

- معاونت محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: بررسی دقیق پروژه سد چم شیر از دیدگاه محیط زیستی با همکاری دستگاه های مسئول، دستگاه های نظارتی و با لحاظ کردن گزارش تدوین شده توسط مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، در پی بروز برخی از ابهام ها در خصوص تبعات زیست محیطی آبگیری سد چم شیر در استان کهگیلویه و بویراحمد، معاونت محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست توضیحاتی به شرح ذیل ارایه کرد: رودخانه زهره از رودخانه های مهم جنوب کشور است که سرچشمه آن در غرب استان فارس و شرق استان کهگلویه بویر احمد واقع شده است.

این رودخانه در طی مسیر 520 کیلومتری خود به خلیج فارس می ریزد و حوضه آبریز آن، محدوده ای از استان های فارس، بوشهر، کهگلویه و بویراحمد و خوزستان را شامل می شود.

سد مخزنی چم شیر در محل تنگ چم شیر بر رودخانه زهره در دست احداث است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست اعلام کرد: بررسی دقیق اثرات محیط زیستی سد چم شیر

محیط زیست اعلام کرد: بررسی دقیق اثرات محیط زیستی سد چم شیر