مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 11:152022-11-29اقتصادي

پرداخت 35 میلیارد تومان خسارت برقی به مشترکان/ نواقص پرونده را کامل کنید


مدیر کل دفتر مدیریت انرژی و برنامه ریزی امور مشترکان صنعت برق شرکت توانیر گفت: تاکنون بیش از 35 میلیارد تومان خسارات برقی مشترکان ناشی از آتش سوزی پرداخت شده است و پس از اتمام پرونده های مربوط به این بخش به سراغ سایر پرونده ها می رویم.

- مدیر کل دفتر مدیریت انرژی و برنامه ریزی امور مشترکان صنعت برق شرکت توانیر گفت: تاکنون بیش از 35 میلیارد تومان خسارات برقی مشترکان ناشی از آتش سوزی پرداخت شده است و پس از اتمام پرونده های مربوط به این بخش به سراغ سایر پرونده ها می رویم.

عبدالامیر یاقوتی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که در حال حاضر برای پرداخت خسارات برقی مشترکان صنعت برق با بیمه دی قرارداد داریم، اظهار کرد: برای سال 1401 هنوز قرارداد جدیدی منعقد نشده است؛ یکبار مناقصه برگزار شد که سه شرکت حضور داشتند اما در ارزشیابی که صورت گرفت، مورد پذیرش قرار نگرفتند، بار دیگر اسناد، بارگذاری شده است، جلسه توجیهی برگزار می شود و احتمالا هفته آینده این موضوع مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال 1400، گفت: در سال 1400 نزدیک به 96 هزار پرونده داشتیم و طبق ارزیابی ها تعداد پرونده ها روند صعودی داشته و علت آن نیز آگاه سازی مشترکان به واسطه راه اندازی سامانه و انجام اطلاع رسانی در این بخش بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 35 میلیارد تومان خسارت برقی به مشترکان/ نواقص پرونده را کامل کنید

پرداخت 35 میلیارد تومان خسارت برقی به مشترکان/ نواقص پرونده را کامل کنید