مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 11:202022-11-29سياسي

حوزه بهداشت و درمان استان بوشهر نیازمند تامین اعتبارات ویژه است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: حوزه بهداشت و درمان استان بوشهر نیازمند تامین اعتبارات ویژه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در جمع تعدادی از پرستاران استان بوشهر با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: پرستاری از مشاغل مقدس و شریف است که نقش مهمی در عرصه درمان دارد.

وی با تاکید بر اینکه پرستاران باید مراقب سلامتی خود باشند، اضافه کرد: پرستاران از همه مردم مراقبت می کنند به غیر از خودشان که نیاز است بیش از پیش مراقبت از این قشر شده و زمینه آرامش آنها در محیط کار و محل زندگی فراهم شود.

امام جمعه بوشهر با تقدیر از کادر جدید مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای احقاق حقوق پرستاران تصریح کرد: حوزه بهداشت و درمان استان بوشهر نیازمند اعتبارات مناسب است که باید نگاه ویژه ای به این حوزه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه رفع دغدغه های پرستاران باعث تمرکز بهتر و بیشتر برای روی کار می شود ادامه داد: انتظار می رود نگاه ویژه به وضعیت سلامت، ارتقای وضعیت معیشتی، توسعه آموزش ها و… در مورد پرستاران مد نظر قرار گیرد.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ادامه داد: شاهد اقدامات خوبی در زمینه توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی استان بوشهر هستیم و باید دیگر نهادها نیز در کنار دانشگاه عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه بهداشت و درمان استان بوشهر نیازمند تامین اعتبارات ویژه است

حوزه بهداشت و درمان استان بوشهر نیازمند تامین اعتبارات ویژه است