مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 11:302022-11-29اقتصادي

پای دانش آموزان کرمانشاه به اتاق بازرگانی باز می شود


اتاق بازرگانی کرمانشاه و آموزش و پروش استان با هدف ارتقا سواد اقتصادی دانش آموزان و آشنایی آنها با فضای واقعی کسب و کار، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

- کیوان کاشفی رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه، امروز(هشتم آذر) در نشست انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اتاق بازرگانی و آموزش و پرورش، با تاکید بر لزوم تعامل مستمر دانشگاه و حوزه تولید و صنعت که طی سال های اخیر با جدیت دنبال شده، افزود: هدف از این تعامل ارتقا سواد اقتصادی دانشجویان در حوزه تولید و تجارت و آشنایی با فضای کسب و کار واقعی بوده است.

وی ادامه داد: مطالعات و تجربیات چند وقت اخیر ما نشان داد که لازم است تعامل با حوزه تولید، تجارت و فضای کسب و کار را از حوزه دانشگاه چند سطح عقب ببریم و این ارتباط سازنده را از سطح مدارس و دانش آموزان استارت بزنیم.

رییس اتاق کرمانشاه از تدوین تفاهم نامه همکاری با آموزش و پرورش در همین راستا خبر داد و عنوان کرد: هدف از این تفاهم نامه همکاری که امروز به امضا می رسد این است که تعامل دانش آموزان با اتاق بازرگانی و حوزه تولید و تجارت افزایش یابد.

برای این منظور هم اساتیدی که در اتاق بازرگانی فعالیت دارند برای ارائه آموزش ها به مدارس می روند و هم پذیرای دانش آموزان در اتاق بازرگانی خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای دانش آموزان کرمانشاه به اتاق بازرگانی باز می شود

پای دانش آموزان کرمانشاه به اتاق بازرگانی باز می شود