مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 11:402022-11-29سياسي

جامعه دانشجو نباید سطحی نگر باشد


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: جامعه دانشجو نباید سطحی نگر باشد چرا که در این حالت وی به عنوان مخاطب تحت مدیریت هر رسانه ای قرار می گیرد.

- حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، در گردهمایی دانشجویان بسیجی استان کردستان که دیروز، هفتم آذرماه در محل دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران، دانشجویان را به تفکر و تعقل عمیق دعوت کرد و گفت: یکی از نیازهای اصلی و عنصری دانشجویان نگاه عمیق، به دور از سطحی نگری به مسائل و موارد روز است.

وی با بیان اینکه سطحی نگری در جامعه ما رواج زیادی دارد، افزود: جامعه دانشجو نباید سطحی نگر باشد چرا که در این حالت وی به عنوان مخاطب تحت مدیریت هر رسانه ای قرار می گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خردورزی را از دیگر مؤلفه های مورد نیاز یک دانشجو برشمرد و بیان کرد: تعقل و خردورزی در مفهوم کلی اینکه فرد باید نسبت به مسائلی که می شنود، فکر و تفکر کرده و به عقل مراجعه کند.

وی رفتار عقلایی و مخالف با احساس برای یک دانشجو یک فرِآیند تصمیم گیری مهم دانست وگفت:عرصه اجتماع، عرصه احساسات نیست و رفتارهای دانشجو باید به شکل عقلایی و آمیخته با عقل و تفکر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه دانشجو نباید سطحی نگر باشد

جامعه دانشجو نباید سطحی نگر باشد