مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 12:052022-11-29سياسي

ضرورت مقابله با قاچاقچیان سلاح و مهمات در مرزهای مشترک


فرمانده مرزبانی در نهمین اجلاس مرزی با حضور مرزبانان جمهوری اسلامی ایران و عراق، بر ضرورت مقابله با قاچاقچیان سلاح و مهمات در مرزهای مشترک و ارتقا تعاملات مرزبانی دو کشور تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به منظور تحکیم انتظامات مرزی و توسعه تعاملات در راستای تأمین امنیت پایدار مرزهای مشترک، نهمین اجلاس مرزی میان سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و سپهبد حامد عبدالله ابراهیم فرمانده مرزبانی کشور عراق در تهران برگزار شد.

سردار احمد علی گودرزی در این اجلاس مرزی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای جمهوری اسلامی ایران، به تشریح 8 هزار و 755 کیلومتر مرز مشترک ایران اسلامی با همسایگان پرداخت و گفت: به لطف خداوند متعال در سال های اخیر همکاری بسیار عالی در تمامی سطوح با کشور دوست و همسایه به ویژه در زمینه مرزهای مشترک و ایام اربعین برقرار است.

فرمانده مرزبانی انتظامی با قدردانی از تلاش های مرزبانی کشور عراق برای میزبانی و حمایت از زائران اربعین حسینی، افزود: به نیابت از تمام مردم ایران اسلامی قدردان زحمات شما برادران عزیز هستیم، مرزبانان 2 کشور مصداق مجاهدان فی سبیل الله هستند.

وی با اشاره به اقدامات مطلوب در زمینه هوشمندسازی مرزهای جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: به فضل الهی با اقدامات جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مقابله با قاچاقچیان سلاح و مهمات در مرزهای مشترک

ضرورت مقابله با قاچاقچیان سلاح و مهمات در مرزهای مشترک