مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 12:052022-11-29سياسي

معاون رییسی: لایحه الحاق ایران به معاهده آب و هوایی پاریس بازبینی می شود


195 کشور جهان در سال 2015 در کنفرانس تغییر اقلیم که در پاریس برگزار شد، با مذاکره و اجماع به توافق بین المللی با عنوان توافق نامه پاریس در چارچوب پیمان نامه سازمان ملل در تغییر اقلیم (UNFCCC) به منظور کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، - 195 کشور جهان در سال 2015 در کنفرانس تغییر اقلیم که در پاریس برگزار شد، با مذاکره و اجماع به توافق بین المللی با عنوان توافق نامه پاریس در چارچوب پیمان نامه سازمان ملل در تغییر اقلیم (UNFCCC) به منظور کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، و سازگاری با تغییرات اقلیمی دست یافتند.

معاون حقوقی رییس جمهور از بازبینی لایحه الحاق ایران در معاهده آب و هوایی پاریس خبر داد و گفت: این لایحه به منظور تعیین و تکلیف در حال بازبینی دقیق است که تاکنون نظرات کارشناسی دستگاه ها را احصاء کردیم و منتظر نظر نهایی مراجع تصمیم گیر هستیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمد دهقان درباره اینکه آیا استرداد لایحه عضویت ایران در معاهده تغییرات آب و هوایی پاریس در دستور کار این معاونت قرار دارد؟ گفت: این موضوع در زمانی که در مجلس حضور داشتم به تصویب رسیده بود، اما از سوی شورای نگهبان اشکال گرفته شد.

  وی ادامه داد: در سال 94 آیین نامه ای در دولت تصویب شد که در آن یک سری تعهداتی پذیرفته شده است اما توجه کافی به اینکه ایران در شرایط تحریم قرار داریم، نشده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییسی: لایحه الحاق ایران به معاهده آب و هوایی پاریس بازبینی می شود

معاون رییسی: لایحه الحاق ایران به معاهده آب و هوایی پاریس بازبینی می شود