مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 12:102022-11-29اقتصادي

کارکنان ناراضی آیفون سیتی برای بازگشت دستمزد ویژه می گیرند


فاکسکان که بزرگترین تولیدکننده قراردادی محصولات اپل است، برای برگرداندن کارکنان کارخانه ژنگژو و افزایش تولید آیفون، پرداخت ویژه دیگری را به آنها پیشنهاد کرد.

- فاکسکان که بزرگترین تولیدکننده قراردادی محصولات اپل است، برای برگرداندن کارکنان کارخانه ژنگژو و افزایش تولید آیفون، پرداخت ویژه دیگری را به آنها پیشنهاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق اطلاعیه ای که در سرویس شبکه اجتماعی وی چت ارسال شده است، گروه فاکسکان تکنولوژی، به کارکنانی که مجتمع ژنگژو را در فاصله اول اکتبر تا 10 نوامبر ترک کردند، ساعتی 30 یوان (4.

20 دلار) علاوه بر دستمزد معمول در ژانویه و دسامبر و همچنین 500 یوان پاداش بازگشت می دهد.

آنها می توانند پس از 30 روز ماندن، 3000 یوان دریافت کنند و اگر در ژانویه 23 روز یا بیشتر کار کنند، 6000 یوان دیگر پاداش می گیرند.

فاکسکان و اپل پس از اعتراضات خشونت آمیزی که علیه قرنطینه کوید 19 در این کارخانه معروف به آیفون سیتی به وقوع پیوست، مشوق ها و پرداخت های بیشتری را به کارکنان پیشنهاد کرده اند.

این دو شرکت آخر هفته گذشته اعلام کردند در دسامبر و ژانویه به کارکنان تمام وقت که از ابتدای نوامبر یا قبل از آن وارد این کارخانه شده اند، حداکثر 13000 یوان در ماه پرداخت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکنان ناراضی آیفون سیتی برای بازگشت دستمزد ویژه می گیرند

کارکنان ناراضی آیفون سیتی برای بازگشت دستمزد ویژه می گیرند