مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 12:102022-11-29اجتماعي

مانور زلزله و ایمنی در مدارس گناوه برگزار شد


همزمان با سراسر کشور، بیست و چهارمین مانور زلزله و ایمنی صبح سه شنبه با حضور 20 هزار دانش آمور در مدارس شهرستان گناوه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار، مدیر آموزش و پرورش گناوه صبح سه شنبه در آیینی که به همین مناسبت به صورت نمادین در دبیرستان پسرانه شهید منصور امیدی گناوه با حضور مسئولان شهرستان و اعضای مدیریت بحران برگزار شد گفت: امروز همزمان با سراسر کشور، بیست و چهارمین مرحله مانور زلزله و ایمنی در مدارس شهرستان گناوه برگزار می شود.

ضرغام مردانی افزود: با توجه به اینکه کشور ایران بر روی گسل زلزله قرار دارد، برگزاری چنین مانورها و آموزش هایی برای مواقع بحران و آمادگی دانش آموزان، اولیا و خانواده ها و مربیان و معلمان بسیار ضروری است.

وی بیان کرد: اجرای مانورها، همایش ها و کارگاه های آموزشی بویژه در مدارس موجب تقویت آمادگی جامعه و آشنایی با شیوه های مقابله با بحران ها و حوادث می شود تا در مواقع بحران آمادگی لازم را داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه با تقدیر از همکاری همه دست اندر کاران و ارگان ها در برگزاری این مانور در شهرستان یادآور شد: دانش آموزان آموزش هایی را که در این مانور فرا می گیرند به خانواده خود انتقال دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور زلزله و ایمنی در مدارس گناوه برگزار شد

مانور زلزله و ایمنی در مدارس گناوه برگزار شد