مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 12:102022-11-29ورزشي

نگرانی دروازه بان سابق آمریکا از تاکتیکهای کی روش


دروازه بان سابق تیم ملی آمریکا به اعضای تیم این کشور هشدار داد کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران ویژگی ها و تاکتیکهایی دارد که می تواند آرزوهای آمریکایی ها را نقش بر آب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برد فریدل، دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال آمریکا در مطلبی که برای روزنامه دیلی میل در تحلیلش از تیم ملی فوتبال آمریکا و بازی مهم امروز این تیم برابر تیم ملی ایران در مرحله حذفی جام جهانی 2022 نوشت: تاکتیکهای گرگ برهالتر سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا در بازی قبل این کشور مقابل انگلیس از جمله قرار دادن کریستین پولیشیچ به عنوان هافبک تهاجمی چپ و وستون مک کنی به عنوان هافبک راست را موثر دانست.

او در ادامه این مطلب بازی آمریکا مقابل ایران را متفاوت از بازی با انگلیس دانست و بر استرس خاصش نسبت به این بازی و با توجه به نیاز آمریکا به برد مقابل ایران بر ضرورت تشدید تاکتیکهای تهاجمی این تیم مقابل ایران و افزایش مالکیت توپ برای آمریکا در این بازی تاکید کرد.

فریدل با اشاره به اینکه این جام جهانی جام شگفتی ها بوده، عنوان کرد: ما به لحاظ تاریخی در کسب چنین بردی خوب نبودیم و نمی گویم که قرار نیست ببریم اما این سابقه من را عصبی تر می کند.

او با اشاره به کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: من کارلوس کی روش سرمربی ایران را خوب می شناسم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی دروازه بان سابق آمریکا از تاکتیکهای کی روش

نگرانی دروازه بان سابق آمریکا از تاکتیکهای کی روش