مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 12:152022-11-29اقتصادي

مشکل کشتی های معطل مانده در لنگرگاه بندرامام چیست؟


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به آمادگی استان برای تخلیه و بارگیری کالاها در بندر امام خمینی (ره) گفت: مشکل تامین ارز موردنیاز کشتی های مستقر در لنگرگاه بندر امام خمینی (ره) یک مشکل ملی است.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به آمادگی استان برای تخلیه و بارگیری کالاها در بندر امام خمینی (ره) گفت: مشکل تامین ارز موردنیاز کشتی های مستقر در لنگرگاه بندر امام خمینی (ره) یک مشکل ملی است.

امید جهان نژادیان در گفت و گو با ایسنا، در خصوص مساله انبارش کالا در بندر امام خمینی اظهار کرد: کشتی هایی که در لنگرگاه بندر امام خمینی (ره) معطل هستند باید تامین ارز موردنیاز برای پرداخت هزینه های آن ها انجام شود تا بتوانند وارد اسکله شوند و نسبت به تخلیه و بارگیری آن ها اقدام شود.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی در خصوص تخلیه و بارگیری کالاها در بندر امام خمینی وجود ندارد، افزود: مشکلات اسنادی و ارزی وجود دارد که باید نسبت به حل آن ها از سوی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی و مرکز اقدام شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: تعامل و ارتباط بسیار خوبی میان دستگاه های اجرایی استان وجود دارد و جای هیچ نگرانی در خصوص تخلیه و بارگیری کالا نیست اما مرکز باید در خصوص حل مشکلات اسنادی و ارزی اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کشتی های معطل مانده در لنگرگاه بندرامام چیست؟

مشکل کشتی های معطل مانده در لنگرگاه بندرامام چیست؟