مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 12:302022-11-29پزشكي

کمبود پرستار در استان بوشهر/ 72 درصد نیروها زن هستند


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه 72 درصد پرستاران استان زن هستند گفت: استان بوشهر کمبود پرستار دارد که باید زمینه جذب نیروهای جدید در این حوزه فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد یزدان پناه صبح سه شنبه در دیدار پرستاران با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: در بیمارستان های دانشگاهی استان بوشهر 2 هزار و 200 پرستار مشغول به فعالیت هستند که هزار و 72 تخت فعال را پوشش می دهند.

وی با اشاره به فعالیت 400 پرستار در مراکز فوریت های پزشکی استان بوشهر خاطرنشان کرد: این پرستاران 55 مرکز را تحت پوشش قرار می دهند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: کادر پرستاری و مامایی بیمارستان های غیردانشگاهی استان نیز 830 نفر است که 510 تخت را تخت پوشش دارند.

وی تاکید کرد: برای اولین بار پس از 15 سال کارانه خدمات پرستاری به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی مبلغ هشت میلیارد تومان برای سه ماهه اول پرداخت شد و به زودی کارانه مربوط به 2 ماه دیگر نیز پرداخت خواهد شد.

72 درصد پرستاران زن هستند یزدان پناه از برنامه ریزی برای تقدیر از پرستاران خبر داد و اضافه کرد: منتخبین کشوری و استانی در مراسم و برنامه های جداگانه ای تقدیر خواهند شد.

وی ادامه داد: برای رسیدن به استاندارد کشوری در نسبت پرستار به تخت باید 150 پرستار، 47 نفر نیروی اتاق عمل، 25 نفر هو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود پرستار در استان بوشهر/ 72 درصد نیروها زن هستند

کمبود پرستار در استان بوشهر/ 72 درصد نیروها زن هستند