مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 12:302022-11-29سياسي

گیلانی: دولت پاسخ دهد ایجاد اشتغال و مسکن یک میلیونی چه شد؟


نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت پاسخ دهد که ایجاد اشتغال برای یک میلیون نفر و احداث یک میلیون واحد مسکونی در یک سال چه شد؟ - نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت پاسخ دهد که ایجاد اشتغال برای یک میلیون نفر و احداث یک میلیون واحد مسکونی در یک سال چه شد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سهراب گیلانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز سه شنبه (8 آذرماه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آمریکا تاکنون هرگز به تنهایی قادر به رویارویی با شما نبوده و نیست، بلکه در تمام صحنه ها و میادین با همپیمانان منطقه ای و فرامنطقه ای خود علیه شما جنگیده است.

در جنگ تحمیلی با 36 کشور، در تحریم با 15 کشور، در برجام با 6 کشور، در فتنه اخیر با 7 کشور به مصاف ایران آمد، ولی شکست خورد.

وی در توصیه به جوان کشور گفت: بدانید دشمنان ایران آمریکا، انگلیس و صهیونیست ها هستند، آنها را خوب بشناسید و نگذارید خانه امن ما ایران را تضعیف کنند.

وحدت ملی را تقویت کنید و فرهنگ با اصالت ایرانی- اسلامی را با افتخار حفظ کنید، چرا که آینده ایران از آن شما جوانان این کشور است.

عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی در ادامه خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، عنوان کرد: با توجه بیشتری در تامین و پرداخت وام و تجهیزات کشاورزی و سوخت اقدام کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلانی: دولت پاسخ دهد ایجاد اشتغال و مسکن یک میلیونی چه شد؟

گیلانی: دولت پاسخ دهد ایجاد اشتغال و مسکن یک میلیونی چه شد؟