مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 12:352022-11-29سياسي

اگر قرار به الحاق باشد، جمهوری آذربایجان باید به ایران ملحق شود


نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به رییس جمهور پوشالی آذربایجان تذکری جدی می دهم که اگر قرار باشد که آذربایجان ملحق شود، این آذربایجان شما است که باید به جمهوری اسلامی ایران ملحق شود.

- نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به رییس جمهور پوشالی آذربایجان تذکری جدی می دهم که اگر قرار باشد که آذربایجان ملحق شود، این آذربایجان شما است که باید به جمهوری اسلامی ایران ملحق شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یعقوب رضازاده نماینده سلماس و دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه روز سه شنبه 8 آذر 1401 مجلس شورای اسلامی در تذکری تاکید کرد: به رییس جمهور پوشالی آذربایجان تذکری جدی می دهم که اگر قرار باشد که آذربایجان ملحق شود، این آذربایجان شما است که باید به جمهوری اسلامی ایران ملحق شود.

همچنین از سردار اصانلو در حمله به پایگاه های عناصر تجزیه طلب و ضد انقلاب تشکر و قدردانی می کنم.

وی در تذکر دیگری اظهار کرد: از وزیر بهداشت درخواست دارم تا نسبت به اعاده به خدمت پرستاران و لیسانس های مامایی که در دوران کرونا جان فشانی کردند، اقدام نماید.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری به وزیر آموزش و پرورش خواستار تسریع در اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان و تعیین و تکلیف نهضتی های قبل و بعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر قرار به الحاق باشد، جمهوری آذربایجان باید به ایران ملحق شود

اگر قرار به الحاق باشد، جمهوری آذربایجان باید به ایران ملحق شود