مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 12:552022-11-29سياسي

سیستم اتوماسیون تحت وب و امکانات آن


 سیستم اتوماسیون اداری تحت وب یک برنامه جامع برای بهبود ارتباط درون سازمانی، جمع آوری و نگهداری اطلاعات در جهت بالا بردن راندمان کاری نیروی انسانی و امنیت اطلاعات هر مجموعه می باشد که پذیرش و احساس نیاز مدیران به چنین ابزاری برای بهبود عملکرد و راندمان .

-  سیستم اتوماسیون اداری تحت وب یک برنامه جامع برای بهبود ارتباط درون سازمانی، جمع آوری و نگهداری اطلاعات در جهت بالا بردن راندمان کاری نیروی انسانی و امنیت اطلاعات هر مجموعه می باشد که پذیرش و احساس نیاز مدیران به چنین ابزاری برای بهبود عملکرد و راندمان سیستم اداری اولین اقدام در این راستا می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شرکت ایده آل پردازش دایا، سازمان ها به راحتی می توانند شاهد حذف محدودیت های سخت افزاری و حذف کاغذ بازی باشند چرا که در سیستم اتوماسیون اداری تحت وب محدودیت زمانی و مکانی وجود ندارد و این یکی از مهم ترین ویژگی های تحت وب بودن اتوماسیون اداری می باشد و به راحتی می توان حتی خارج از ساعت کاری به انجام کارها و بررسی آن ها پرداخت.

بررسی های انجام شده در بیشتر شرکت ها حکایت از آن دارد که با توجه به نیاز و استانداردهای هر سازمان سیستم اتوماسیون تحت وب جهت ارائه به موقع پاسخ به طرف های تجاری و غیرتجاری، و جهت تسهیل در مدیریت و دسترسی به مکاتبات موجب پیشرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم اتوماسیون تحت وب و امکانات آن

سیستم اتوماسیون تحت وب و امکانات آن