مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 12:552022-11-29حوادث

سارق متواری با دو فقره قتل در بندرعباس دستگیر شد


با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان یک سارق مسلح طلافروشی که در همدان و هرمزگان مرتکب دو فقره قتل شده بود در بندرعباس دستگیر شد.

- فرمانده انتظامی استان هرمزگان صبح امروز (هشتم آذرماه) در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: در پی دریافت گزارش یک فقره سرقت مسلحانه منجر به قتل صاحب طلا فروشی در همدان و متواری شدن قاتل، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار غلامرضا جعفری افزود: کارشناسان پلیس آگاهی به منظور شناسایی و دستگیری قاتل متواری با تشکیل یک اکیپ تخصصی موضوع را دنبال کردند که با بهره گیری از شیوه های نوین پلیسی در نهایت با همکاری ماموران اعزامی پلیس آگاهی استان همدان ، هویت اصلی قاتل را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی استان خاطرنشان کرد: با تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس اگاهی استان و حضور نماینده واجا، شامگاه یک شنبه ششم آذرماه مخفیگاه متهم در یکی از محلات بندرعباس شناسایی و ضمن هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به اداره اگاهی استان منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: در بازرسی دقیق از مخفیگاه قاتل 285 گرم طلای سرقتی ، یک قبضه اسلحه کلت کمری و دو تیر فشنگ جنگی کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق متواری با دو فقره قتل در بندرعباس دستگیر شد

سارق متواری با دو فقره قتل در بندرعباس دستگیر شد