مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 13:202022-11-29فرهنگي

مرگ بازیگر «جان سخت»


«کلارنس گیلیارد جونیور» بازیگری که بیشتر برای بازی در سریال «واکر، تگزاس رنجر» و فیلم «جان سخت» شهرت داشت، در سن 66 سالگی درگذشت.

- کلارنس گیلیارد جونیور بازیگری که بیشتر برای بازی در سریال واکر، تگزاس رنجر و فیلم جان سخت شهرت داشت، در سن 66 سالگی درگذشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ددلاین، مرگ گیلیارد از طریق بیانیه ای منتشر شده از سوی دانشگاه نوادا، لاس وگاس تایید شد، جایی که وی به عنوان استاد فیلم و تئاتر در کالج هنرهای زیبا فعالیت می کرد، اما هنوز جزییاتی از علت مرگ این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اعلام نشده است.

کلارنس گیلیارد در دهه 1980 میلادی پس از یک سری حضور به عنوان بازیگر مهمان در تلویزیون، اولین بار در فیلم سینمایی تاپ گان و پس از آن در فیلم اکشن جان سخت ظاهر شد و در سال 1989 در سریال موفق مت لاک مقابل دوربین رفت و در مجموع در 85 اپیزود از این سریال بازی کرد و پس از آن در یک نقش پررنگ تر تلویزیونی در سریال جنایی واکر، تگزاس رنجر از شبکه CBS نقش آفرینی کرد و در تمام 196 اپیزود این سریال در قالب 8 فصل بازی کرد و پس از پایان بازی در این مجوعه در سال 2001 به بازی در دیگر آثار سینمایی و تلویزیونی ادامه داد.

گیلیارد در سال 2006 به عنوان دانشیار به بخش تئاتر در دانشگاه نوادا، لاس وگاس پیوسته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ بازیگر «جان سخت»

مرگ بازیگر «جان سخت»