مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 13:352022-11-29اجتماعي

خودروهای حامل سوخت قاچاق؛ معضلی بزرگ خراسان جنوبی


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی گفت: خودروهای حامل سوخت قاچاق، از معضلات جدی حوزه مقابله با قاچاق کالا و جاده های استان هستند که لازم بوده اقدامات بازدارنده در این زمینه انجام شود.

- حجت الاسلام یدالله وحدانی نیا، امروز سه شنبه 8 آذر در جلسه کارگروه انجام اقدامات و تدابیر پیشگیرانه در حوزه قاچاق کالا و ارز با محوریت کارگروه های مرکزی و استانی اظهار کرد: در طول هفته تعداد قابل توجهی از خودروهای شوتی سواری با سرعت سرسام آور و بدون توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی در جاده تردد می کنند و سرعت بالایی هم دارند که در صورت تعقیب و گریز موجب به خطر افتادن جان دیگران، مأموران و مسافران که در طول مسیر در حال تردد هستند، می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه تعقیب کردن خودرو شوتی یا حامل سوخت قاچاق پیامدهای منفی و ناگوار در پی دارد لذا باید شماره پلاک خودرو اعلام و سپس نسبت به توقیف آنها اقدام شود، افزود: جایگاه داران سوخت استان باید نسبت به بروزرسانی دوربین های مداربسته و پایش تصویری اقدام کنند تا در صورت لزوم نسبت به شناسایی خودروهای حامل قاچاق اقدام شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: در خراسان جنوبی تعامل بین دستگاهی در حوزه پیشگیری از وقوع جرم زبانزد است، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای حامل سوخت قاچاق؛ معضلی بزرگ خراسان جنوبی

خودروهای حامل سوخت قاچاق؛ معضلی بزرگ خراسان جنوبی