مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 13:402022-11-29اقتصادي

تولید کم و مصرف بالا مانع تحقق اقتصاد مقاومتی است


قزوین_معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: اگر تولید کم شده و مصرف در جامعه افزایش پیدا کند اقتصاد مقاومتی شکل نمی گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میثم پیله فروش در آیین تقدیر از فعالان برتر در حوزه اشتغال و مسئولین صندوقهای قرض الحسنه اشتغالزایی استان قزوین که پیش از ظهر سه شنبه در سالن اجتماعات نمایشگاه بین المللی استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: شما فعالین عرصه اشتغال کمک کنندگان اساسی مجموعه دولت برای سازندگی بدون منت، توقف و بدون دیده شدن هستید.

معاون اقتصادی استانداری قزوین بیان کرد: آیه 16 سوره اسرا جامعه ای را وصف می کند که با مشکلی مواجه شده و روبه هلاکت می رود که یکی از سنت های الهی نادیده گرفته شده است.

وی افزود: این آیه و آیه بعدی مطرفین را برادر مصرفین معرفی می کنند و آنان را از کفار تفکیک می کنند که ویژگی این افراد تکیه بر سبک زندگی نمایشی و نمایش تجملات زندگی و ثروت است که مطرفین فسق علنی می کنند و زمانی که این فرآیند در جامعه ترویج پیدا کند روابط اجتماعی جامعه بهم ریخته و جامعه هلاک می شود.

این مسئول تاکید کرد: در گذشته آداب ایرانی و اسلامی این بوده که مردم از نمایش تجملات در بیرون از منزل اجتناب می کردند تا مبادا اموال خود را به رخ کسی بکشند و دل کسی را برنجانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید کم و مصرف بالا مانع تحقق اقتصاد مقاومتی است

تولید کم و مصرف بالا مانع تحقق اقتصاد مقاومتی است