مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 13:502022-11-29سياسي

20 آذر آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر گلستان


دبیر هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر گلستان با بیان این که 20 آذر آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر استان است، گفت: اهالی رسانه ارسال آثار را به روزهای پایانی موکول نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ولی الله شهابی ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: فلسفه وجودی جشنواره ابوذر در پنج محور رسالت در پیام رسانی، شجاعت، وفاداری و ارادت و هدایت ابوذری است و امیدواریم اصحاب رسانه گلستان بتوانند با عمل کردن به این مهم به رسالت خود به بهترین نحو عمل کنند.

دبیر هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر گلستان افزود: اهالی رسانه با تولید محتوا می توانند در جامعه روشنگری کرده و به نقش جهاد تبیین خود در جامعه عمل کنند.

وی گفت: برشمردن معضلات جامعه نظیر فقر و بیکاری هنر نیست و رسانه ها باید راهکار و ایده های که ظرفیت سازی و تولید محتوا داشته باشد را در قالب های مختلف هنری و خبری ارائه کنند.

شهابی گفت: امروز جامعه ما نیازمند امیدآفرینی است و رسانه ها می توانند با انتشار اخبار امیدبخش به روحیه نشاط در جامعه کمک کنند.

وی بیان کرد: محورهای هشتمین جشنواره ابوذری شامل تحقق شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب، مکتب شهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 آذر آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر گلستان

20 آذر آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر گلستان