مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 13:502022-11-29سياسي

8 زندانی دارای فرزند معلول در خراسان جنوبی آزاد شدند


معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان های خراسان جنوبی گفت: با همکاری دادستان مرکز استان، هشت زندانی خراسان جنوبی که دارای فرزند معلول هستند به کانون خانواده بازگشتند.

- مجید آذرمهری اظهار کرد: در برنامه ملاقات مردمی که با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، مدیرکل بهزیستی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و قضات دادگستری برگزار شد، پرونده تعدادی از مددجویان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های خراسان جنوبی، وی افزود: با همکاری دستگاه قضایی و انجمن حمایت از زندانیان بیرجند پرونده 35 زندانی دارای معلول که یکی از اعضای خانواده دوران محکومیت خود را در زندان سپری می کند، با حضور دادستان بیرجند بررسی شد.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان های خراسان جنوبی گفت: با همکاری دادستان مرکز استان هشت زندانی دارای فرزند معلول آزاد شدند و چهار زندانی دیگر با همکاری انجمن حمایت از زندانیان بیرجند بعد از سپری کردن مراحل قانونی، پابند الکترونیک دریافت می کنند.

سید هاشم اسماعیل زاده، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان بیرجند نیز با بیان اینکه در این دیدار به جرائم مختلفی رسیدگی شد، تصریح کرد: از ابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 زندانی دارای فرزند معلول در خراسان جنوبی آزاد شدند

8 زندانی دارای فرزند معلول در خراسان جنوبی آزاد شدند