مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 14:152022-11-29اجتماعي

مانور زلزله در 351 مدرسه در خوزستان برگزار شد


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری همزمان مانور زلزله در 351 مدرسه این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود حمیدی نژاد پیش از ظهر امروز سه شنبه در حاشیه برگزاری بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله در اهواز اظهار کرد: ایجاد آمادگی در بین دانش آموزان و مصون سازی آنان در برابر بلایای طبیعی مانند سیل زلزله امری ضروری و حیاتی است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تاکید کرد: برگزاری مانور زلزله یکی از راهبردهای مجموعه تعلیم و تربیت کشور در راستای تحقق این مهم است.

وی با اشاره به نقش برگزاری مانورهای زلزله در سطح استان خوزستان افزود: طبق برآوردها و بررسی های کارشناسی شده برگزاری برنامه های این چنینی در سطح مدارس نقش فعالی و اثربخشی در راستای ایجاد آمادگی در بین دانش آموزان در برابر زلزله دارد.

حمیدی نژاد با اشاره به مثال های متعدد از نقش آفرینی دانش آموزان در حوزه آمادگی در برابر حوادث و بلایای طبیعی عنوان کرد: سازمان دانش آموزی نقش مهمی را در مشارکت دهی دانش آموزان در فعالیت های فرهنگی اثربخش از جمله آگاهی بخشی در ارتباط با ایمنی در برابر زلزله ایفا می کند.

وی گفت: بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله امروز به صورت همزمان و در 351 مدرسه در سطح خوزستان برگزار می شود تا شاهد ارتقای آمادگی های دانش آموزان در برابر حوادث و بلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور زلزله در 351 مدرسه در خوزستان برگزار شد

مانور زلزله در 351 مدرسه در خوزستان برگزار شد