مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 14:302022-11-29ورزشي

صعود2 بانوی هندبالیست قم همراه با تیم ملی به مسابقات جهانی


معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از صعود 2 نفر از بانوان هندبالیست این استان همراه با تیم ملی کشورمان به مسابقات جهانی خبر داد.

- سیده لیلا عنبری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: الناز قاسمی و نوریه عباسی دو هندبالیست با سابقه استان قم هستند که اکنون همراه با تیم ملی هندبال زنان ایران در مسابقات آسیایی به سر می برند و با قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر قاره آسیا به مسابقات جهانی صعود کردند.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: ملی پوشان هندبال زنان ایران در سومین دیدار خود در رقابت های هندبال قهرمانی زنان آسیا به مصاف استرالیا رفتند و این بازی با نتیجه 43 بر 15 به سود ایران خاتمه یافت.

وی با اشاره به اینکه برای دومین مرتبه است که هندبال زنان ایران به مسابقات جهانی صعود می کند گفت: تیم زنان ایران که در ترکیب اصلی خود از الناز قاسمی و نوریه عباسی بهره می برد در دومین دیدار خود تیم ازبکستان را 35 بر 32 شکست داد.

عنبری گفت: بانوان هندبالیست ایران در نخستین دیدار خود نیز موفق شده بودند هند را با نتیجه 43 بر 35 شکست دهند.

وی یادآور شد: هندبالیست های ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی روز چهارشنبه 9 آذر ماه ساعت 12:30 به وقت تهران در یک دیدار بسیار حساس و دشوار به مصاف تیم کره جنوبی خواهند رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود2 بانوی هندبالیست قم همراه با تیم ملی به مسابقات جهانی

صعود2 بانوی هندبالیست قم همراه با تیم ملی به مسابقات جهانی