مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 14:502022-11-29سياسي

722 زندانی نیازمند در خراسان رضوی آزاد شدند


مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان رضوی گفت: 722 زندانی در قالب اجرای طرح 2 ساله نذر هشتم ویژه آزادی زندانیان بدهکار نیازمند، - در استان آزاد شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید سرباز جانفدا ظهر سه شنبه در دومین سالگرد اجرای طرح نذر هشتم در مسجد امیرالمومنین (ع) مشهد، اظهار کرد: نمازگزاران مساجد خراسان رضوی، ستاد امور مساجد، ستاد دیه و مجموعه قضایی استان با جمع آوری 200 میلیارد ریال کمک از خیرین نمازگزار و ارائه ارفاق های قضایی، زمینه آزادی این تعداد زندانی را فراهم کردند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان رضوی گفت: طرح نذر هشتم در مدت 2 سال گذشته که با تاسی از رأفت امام رضا علیه السلام نامگذاری شده، اکنون این طرح الگویی برای دیگر استان ها تبدیل شده است.

وی اظهار کرد: توجه ما امروز به جذب منابع آزاد سازی زندانیان بدهکار و نیازمند است و از طرفی به دنبال تدابیری هستیم که زندانی پس از آزادی مورد حمایت مدنی و اجتماعی باشد تا دوباره به ورطه بزهکاری نیفتد.

جانفدا افزود: اجرای این طرح نیاز به حمایت داشت و در این میان مجموعه امور مساجد استان قدم پیش گذاشت و از طریق مؤمنان نمازگزار جمع آوری کمک ها را رقم زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

722 زندانی نیازمند در خراسان رضوی آزاد شدند

722 زندانی نیازمند در خراسان رضوی آزاد شدند